I Magasinet vil du finne artikler, e-bøker og annet snacks som handler om markedsføring

og merkevarebygging. ↓

Ålesund brosundet med fiskebåter og fjellstua i bakgrunnen
Av Monica Myklebust 4. juli 2025
Snart ferie? Her får du fem enkle markedsføringstips du kan gjøre før du logger av, så holder bedriften seg synlig mens du tar fri med god samvittighet.
Et nærbilde av et Google-søk på et nettbrett.
Av Monica Myklebust 11. juni 2025
Bruk riktige søkeord på riktig sted Gjør et lite søkeordsøk (for eksempel med Ubersuggest eller Googles autofullfør ) og bruk relevante søkeord: I overskrifter (H1, H2) I URL-en (nettsideadressen din) I brødteksten. Bruk det naturlig, ikke stappfullt I metabeskrivelsen (den korte teksten som vises i Google)
PDF guide mockup
Av Monica Myklebust 3. juni 2025
Føler du at det er umulig å skille seg ut i mengden? Du er ikke den eneste som føler på det. Selv om markedet er "fullt", betyr det ikke at det ikke er plass til deg. (Jeg startet firmaet mitt i et "mettet" marked, og jeg er her fortsatt etter fem år.) . Det finnes noe unikt med din merkevare, du må bare finne ut hva det er, og hvordan du kan bruke det. Det er ikke sikkert at produktet ditt er revolusjonerende. Det kan være hvordan du snakker med kundene dine, hvordan du får folk til å føle seg, eller hvor lett det er å forstå hva du tilbyr.
Monica Myklebust holder foredrag forann en mengde mennesker.
Av Monica Myklebust 22. mai 2025
Du har kanskje hørt meg snakke om det; Kompetansebanken. Men hva er det egentlig? Og hvordan er dette nyttig for deg som kunde?
Ipad som ligger på et bord med en E-bok
Av Monica Myklebust 19. mai 2025
Hvilke grep kan man ta i usikre tider for å komme seg igjennom? Det er da du må være proaktiv. Å stå i usikkerhet med oversikt og kompetanse om hvilke grep man bør ta, vil styrke bedriften både internt og eksternt. Få tilsendt e-boken min "Markedsføring i usikre tider" gratis her ↓
Av Monica Myklebust 6. mai 2025
Tenk på favorittmerket ditt. Hva kommer opp? Et fargeglimt, en merkelapp, en jingle, en logo? Alle deler av en bedrift som du kan se, ta på, høre og smake på, er en del av merkevarebyggingen deres. Merkevarebygging er hvordan kunder forstår en bedrift, noe som betyr at å skape en sterk merkevareidentitet er viktig for lang levetid.